Belfius Padel Summer Gala – Ticketverkoop officieel geopend

We zijn terug aan zee met de première van het 'Belfius Padel Summer Gala' van de World Padel Tour, het eerste nationale padelfeest.

Na het enorme succes van onze VdH Knokke Padel Exhibition in 2021, nodigen we je uit om padel aan zee te vieren in samenwerking met de World Padel Tour.

Koop je tickets om de beste spelers ter wereld te bewonderen van 18 tot 21 augustus in de Royal Zoute Tennis & Padel Club in Knokke-Heist. Op het programma: gezelligheid, plezier, wedstrijden op het hoogste niveau, clinics met het neusje van de zalm van de padelwereld, een uitzonderlijk Gala en bovenal een buitengewone sfeer en gastronomie in het befaamde Knokke Out. Na het succes met 15.000 padelfans in 2021, belooft deze tweede editie nog spectaculairder en rijker aan emoties te worden.

De kaartverkoop gaat open op www.ticketmaster.be op maandag 20 juni voor het grote publiek. Jullie vinden hieronder een overzicht van de ticketprijzen (btw en kosten inbegrepen):

• Vrijdag 19 augustus - 27 €
  • Zaterdag 20 augustus- 32 €
  • Zondag 21 augustus- 30 €

Speciale promotie: -40% voor kinderen onder 16 jaar.

VIP-tickets zijn binnenkort verkrijgbaar op Verhulst.be.

Deel dit unieke en feestelijke padelmoment met familie, vrienden, collega's, partners, fans,...

Kom van 18 tot 21 augustus genieten van Knokke met zijn padel, zijn strand, zijn zon, zijn fietstochten, zijn bars, zijn restaurants, zijn winkels, het Zwin,...en eindig de dag in schoonheid in de befaamde bar/restaurant/discotheek van Knokke Out.

Ontdek het programma hier:

Uitzonderlijke line-up

Wij zijn vereerd en verheugd de volgende sterren te mogen aankondigen, die door de andere setting veel toegankelijker en ontspannener zullen zijn dan in Brussel:

DAMES:

• Alejandra Salazar en Gemma Triay: Spaans, nummers 1 van de wereld en wereldkampioenen 2021
  • Marta Ortega (wereldkampioene 2019) en Bea Gonzalez: Spaans, nummers 3 van de wereld en finalistes van de eerste Danish Padel Open enkele weken geleden

HEREN:

Jonge rising stars:

• Javi Garrido (Spanjaard, 22 jaar, wereldkampioen junioren in 2017, 2x wereldkampioen met Spanje) en Luca Companolo (Braziliaan, 27 jaar): finalisten van de Miami Open en nummers 8 van de wereld
  • Alex Ruiz (Spanjaard, 27 jaar, nummer 7 van de wereld) en Momo Gonzalez (Spaans, 23 jaar): finalisten van de Masters van Marbella

De toekomstige legendes:

• Juan Martin Diaz (Argentijn, tweede legende na Bela, die de bijnaam The Wall (de muur aan het net) heeft gekregen, en dertienvoudig wereldkampioen) en Alejandro Arroyo (Spanjaard, 22 jaar): nog steeds de nummers 16 van de wereld
  • Miguel Lamperti (Argentijn, voormalig nummer 2 van de wereld en wereldkampioen met Argentinië in 2016) en Jon Sanz (Spaans, 21 jaar): nog steeds de nummers 12 van de wereld

Vind ons online:

Perscontacten:

+32 475 47 47 02vla@worldpadelagency.com

Padel, een sport in pijlsnelle opmars in Europa

Padel is een spectaculaire, gezinsvriendelijke, dynamische en leuke teamsport die voor iedereen toegankelijk is. Het is een mix tussen tennis en squash die de voordelen van beide disciplines combineert. Het is een racketsport die wordt gespeeld op een kleinere baan (10x20m), omlijst door glas en hekwerk, uitsluitend in dubbelspel. Scores worden berekend zoals bij tennis, maar er kan worden gewisseld na het stuiteren op het glas of de omheining, zoals bij squash.

De padelrage kan overal in Europa, het Midden-Oosten en Zuid-Amerika worden waargenomen. In België begint padel een belangrijke plaats in te nemen met ongeveer 1.000 banen aan het eind van 2021 en 165.000 fans van deze sport vandaag na 5 jaar, tegen 50.000 hockeyers in 100 jaar en 210.000 tennisspelers. Het kleine broertje van tennis groeit zo snel dat het binnenkort zijn grote broer zal inhalen.

Persberichten in je mailbox

Over Knokke Padel